Vastaan Annen haasteeseen ja kerron 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestäni sekä pelin säännöt. Yritän löytää blogistaniasta 7 muuta (ei vielä osallistunutta) blogaajaa mukaan, Haastettujen blogiin pitää laittaa viesti, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja katsoa ohjeet haastajan blogista.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

  1. Jo vuosia olen haaveillut tatuoinnista. Kuva ja sen paikka ovat valmiina, jospa vielä jonakin päivänä uskallan (minulla on alhainen kipukynnys) ja saan aikaiseksi. Ehkä sitten, kun täytän seuraavan kerran pyöreitä.
  2. Olen itsepäinen ja kärsimätön, joskus ihan liiallisuuksiin asti. Onneksi parisuhteessa olen oppinut antamaan myöten ja tunnustamaan virheeni. Ainakin silloin tällöin.
  3. Uskon yliluonnollisiin asioihin.
  4. Meillä ei potkita villakoiria nurkkiin.
  5. Tarvitsen ajoittain yksinoloa.
  6. Paras tapa rentoutua on maata riippukeinussa, syödä suklaata ja salmiakkia vuorotellen ja lukea hyvää kirjaa.
  7. Haluaisin vihdoinkin tulla äidiksi ja olla äiti. Kunpa lapsemme vihoinkin tulisi kotiin ja kasvattaisi minua äitinä, vanhempana ja ihmisenä.

 

Ja mukaan haastetaan ainakin Nanne, Myana ja Elishia. Sekä Tiitu. Kolme nimeä vielä puuttuu, jospa joku lukijoista nappaisi haasteen??